суботу, 11 березня 2017 р.

Церква і ґендер: чому не приймають Стамбульську конвенцію?

#genderstop
Церква і ґендер: чому не приймають Стамбульську конвенцію?

11 березня 2017 року

На розгляд Верховної Ради винесено законопроект про ратифікацію Стамбульської конвенції, і ще два закони, пов’язані із запобіганням домашньому насильству і боротьбою з ним.
Марфа Скорик: Це пакет законопроектів, які містять алгоритми реалізації Стамбульської конвенції. Ці закони викликали менше агресії.
Любомир Ференс: Всеукраїнська Рада Церков має зауваження щодо законопроекту про ратифікацію Стамбульської конвенції.
«Члени Ради Церков одностайні в тому, що Українська держава має вживати дієвих заходів для протидії домашньому насильству. Однак це не повинно відбуватися зі шкодою для моральних засад українського суспільства, не повинно викривляти у дітей і молоді розуміння повноцінної сім’ї, задуманої Богом як союз чоловіка і жінки, що відповідає природі людини».
Зауваження релігійних діячів до Стамбульської Конвенції полягають у тому, що цей документ вперше на міжнародному рівні викривляє розуміння поняття «ґендер». Тепер під «ґендером» пропонують розуміти не стать, а «соціально закріплені ролі, поведінку, діяльність і характерні ознаки, які певне суспільство вважає належними для жінок та чоловіків».
Що є причиною незгоди з ратифікацією Стамбульської конвенції?
о. Олекса Петрів: З боку церков і релігійних організацій немає агресії. Є наша тверда позиція, зумовлена нашими переконаннями і нашим правом захищати традицію, культуру і самобутність українського народу, захищати традиційну сім’ю.
Аргументація щодо Конвенції полягає саме у цих поняттях: сексуальна орієнтація, ґендер, ґендерна чутливість, які виходять за загальноприйнятне в Україні поняття статі і викривляють розуміння ґендерної рівності як рівності прав між чоловіком і жінкою.
Розмите розуміння цього терміну, неостаточне юридичне тлумачення остерігає віруючих людей, що його запровадження у правове поле України у такому трактуванні несе небезпеку для традиційної сім’ї, самобутності і культури українського народу.
Тому ВРЦіРО вважає недоцільною ратифікацію Стамбульської конвенції, але виступає за ефективну протидію домашньому насильству, тому просить депутатів підтримати законопроекти №4952 та №5294.
Анастасія Багаліка: Що буде, якщо Стамбульську конвенцію ратифікують без слова «ґендер»?
Марфа Скорик: Це не слово, а теорія, що описує якесь явище. Якщо ви маєте інструменти для аналізу подій, ви можете побачити проблеми суспільного життя і вирішити їх. Якщо не маєте інструмента, ці проблеми керують вами.
Потрібно ділити теорії і страхи. Крім того, церква має специфічні уявлення про термін «ґендер».
Не треба плутати сім’ю з подружжям. Наприклад, мама, бабуся і донька ― це сім’я, але не подружжя. Тато, дідусь і дитина ― це також сім’я. Ми не можемо викидати всі форми, в яких є форми наші сім’ї, через те, що це не подобається церкві.
о. Олекса Петрів: У нашому законодавстві це вже є давно, із прийняттям Цивільного кодексу. Є чітко виписано, що таке шлюб і що таке сім’я.
Марфа Скорик: Але є багато варіантів, коли, наприклад, немає кровної спорідненості, чоловік і жінка розлучені, але чоловік приходить і б’є пасинка чи падчірку. Ці речі поза нашими законодавчими нормами, а Стамбульська конвенція залучає їх туди.
Закон про запобігання насильству у сім’ї 2001 року не регулює дуже багато форм, коли є дистанційні взаємини.
Любомир Ференс: Тобто якщо екс-вітчим приходить і б’є чи ґвалтує дитину, це в Україну законодавчо не регулюється?
Марфа Скорик: Ні. Він має більше входів до ситуації, ніж стороння людина, але до нього ставляться як до сторонньої людини.
о. Олекса Петрів: Закони №4952 та №5294, які церква підтримує, враховують всі ці випадки. Вони заповнять пробіли у законодавстві. Дуже серйозно попрацювали, щоб найменші прояви сімейного насильства у будь-якій формі були унеможливлені. Але для цього достатньо прийняти закони, не треба ратифікувати Конвенцію із такими спірними і небезпечними юридичними нормами як ґендер.
Анастасія Багаліка: Чому люди з іншою ґендерною ідентичністю мають бути поза межею правового поля?
о. Олекса Петрів: Питання у тому, чи вони мають мати привілеї перед іншими людьми. Означити групу людей, яка має певні переконання ― значить сказати, що проти них чинити насильство не можна. А проти людей, що живуть у нормальному шлюбі, можна? Безумовно, ні. Тому і не потрібно вводити такі речі.
Марфа Скорик: Поняття «ґендер» не зводиться до ґендерної ідентичності. Законодавство працює з окремими групами. Вони названі переліком, щоб жодна не була піддана насильству. Але пропозиція з боку церкви уможливлювати насильство щодо певної групи людей мене дивує.
Любомир Ференс: Із 44 країн, які підписали Стамбульську конвенцію, лише половина її ратифікувала. У чому там була проблема?
о. Олекса Петрів: Країни, які не ратифікували, вже мають таке законодавство, що їм не потрібні додаткові незрозумілі, не до кінця визначені терміни запроваджувати у своє правове поле, якщо ця проблема вже вирішена.
Давайте зробимо, щоб не було сімейного насильства. І не треба під тим плащиком протягувати небезпечні для національної самобутності речі.
Анастасія Багаліка: Які саме групи представлені у Стамбульській конвенції і в чому небезпека поняття ґендер для українського суспільства?
Марфа Скорик: Річ у тім, що в робочій групі не були представлені ґендерні експерти, були експерти Ради Церков.
о. Олекса Петрів: До робочої групи входило більше 30 осіб, в тому числі тих, що поділяють таку точку зору.
Любомир Ференс: РПР був запрошений до обговорення цього питання?
Олена Панич: На жаль, ні. Це питання не було в пріоритеті, тому ми не проявляли великої ініціативи.
Любомир Ференс: Кого б ви хотіли бачити в обговоренні?
Марфа Скорик: Підготовка таких законопроектів зачіпає наші міжнародні зобов’язання, наприклад, вона захищатиме права громадян, що живуть за кордоном.
Я б не сказала, що Стамбульська конвенція стала каменем спотикання для Ради Церков: у 2012 році була спроба вилучити термін ґендер із наявних тоді законопроектів.
Любомир Ференс: В Україні є конституційна розділеність Церкви і держави. Церква може радити, але приймають рішення депутати.
Олена Панич: У мене є досвід роботи в інших робочих групах. До них, як правило, долучаються найбільш зацікавлені люди, у тому числі представники громадських і релігійних організацій. З самого початку було видно, що церква тут проявила велику зацікавленість у дослідженні цих питань і впливі на рішення.
Я не дорікаю церкві. Організації, що досліджують ґендерні питання, також достатньо у цьому зацікавлені.
Наше суспільство досить консервативне, і війна робить його ще консервативнішим. Щоб ми могли ратифікувати такі речі, має бути консенсус у суспільстві. Якщо є потужні організації, які проти, ми мусимо зрозуміти, чому вони проти, і шукати спільні рішення.
Анастасія Багаліка: Як буде діяти Стамбульська конвенція, коли її ратифікують зі словом ґендер і без нього?
Наприклад, є сім’я, у якій підліток народився хлопцем, а вважає себе дівчиною. Насильство вітчима до підлітка вмотивоване ґендерною ідентичністю. Як буде діяти держава, якщо Конвенція не буде ратифікована?
Марфа Скорик: Якої статі не була б дитина, це насильство, і на нього треба реагувати як на насильство щодо дитини.
Але крім домашнього, є ще багато видів насильства, яке ми називаємо ґендерно зумовленим. Наприклад, насильство правоохоронця щодо жінки на вулиці. Ми не можемо їх навіть візуалізувати, не кажучи про те, щоб щось із ними зробити, викинувши термін ґендер.
Любомир Ференс: У чому буде різниця між насильством чоловіка щодо чоловіка і чоловіка щодо жінки у випадку ратифікації Стамбульської конвенції?
Марфа Скорик: Ці приклади стосуються випадків, коли ґендер перетинається зі статтю. Але поняття ґендера ширше.
Мій приклад ― Врадіївка, коли правоохоронець, який мав захищати, робить протилежне. Це декілька видів насильства відразу. Стамбульська конвенція потрібна, щоб ми могли це побачити і регулювати.
Дії правоохоронця, який вдарив вагітну жінку, можна кваліфікувати по-різному. Але ми бачимо, що там є чіткий ґендерний вимір. На той момент жінок взагалі не можна було брати до МВС, брали тільки чоловіків, здатних чинити насильство.
о. Олекса Петрів: До чого тут слово «ґендер»? Він вдарив вагітну жінку ― це обтяжуючі обставини, це є у законодавстві. Термін, який ви пропонуєте протягнути із ратифікацією Конвенції, ще не визначений юридично. Група експертів ГРЕВІО мала позавчора дати юридичне визначення цього слова, але не отримали.
Анастасія Багаліка: Є наукове і юридичне визначення слова «ґендер»?
Олена Панич: Слово «ґендер» ― це науковий термін, але в нашій ситуації він набув негативної конотації, які сприймаються на популярному рівні.
На мою думку, цей термін важливо вживати. Ієрархічні цінності ― це, з одного боку, добре, бо за цим є певні традиції, але це має і негативну сторону, тому що коли суспільство на практиці починає вирішувати, хто вищий і хто нижчий, то елементи насильства виникають стихійно на основі віри в те, що Бог створив чоловіка як підпорядковувача, якому жінка має підпорядковуватися.
Термін «ґендер» дозволив науково маркувати цю проблему, але щоб ввести його у вжиток, потрібно мати консенсус щодо введення цього терміну.
о. Олекса Петрів: Законодавець дає чітке розуміння, що всі проблеми, девіації це покриває. Небезпека поняття «ґендер» полягає у тому, що не можна відривати людську сутність від даного Богом єства.
Коли в середині 90-х запроваджувались поняття «ґендер» і «ґендерна рівність», всі розуміли, що йдеться про стать. Християнські церкви виступають і визнають елементом своєї віри те, що чоловік і жінка мають однакову гідність, але ідентичність їх різна.
Любомир Ференс: Серед країн, які не ратифікували Конвенцію, є досить ліберальні ― Норвегія, Ірландія, Ісландія. Що стало причиною?
Марфа Скорик: У нашій країні високий рівень насильства, зокрема щодо жінок, тому що до них його легше застосувати. Якщо в іншій країні немає явища, вона може не ратифікувати Конвенцію.
Юридичні норми не єдиний вид норм. В ультрарелігійних країнах, де 90% населення є католиками, це буде регулюватися релігійними нормами.
У нас це явище нерегульоване. Найшвидше і найпростіше це зробити через юридичні норми.
Анастасія Багаліка: Юридичне трактування терміну «ґендер» поставить крапку в цій історії?
Олена Панич: В Україні багато насильства як щодо чоловіків, так і щодо жінок. Цінність людської особистості нам ще потрібно напрацювати. Неможливо поважати меншість чи слабших, якщо ми не навчились поважати людину взагалі.



  • Группа мировых богачей пытается развалить семью, для того что бы оставшимся безродным стадом было легче управлять. Ведь у разнообразных ..., феменисток и прочих идиотов в голове уже будут заложены ложные ориентиры и такими ... легко манипулировать, представьте если удастья убедить мужика ... то тогда ему в голову уже можно будет вбить все что угодно и самое главное (при отсутствии семьи) не будет даже кому подсказать ему, что зад предназначается для других целей.


      • Аватар


        Про гендер https://press.unian.ua/pres...
        також http://www.sich-zhinocha.or...
        Погляд церкви на гендер http://basilianfathers.ca/s...
        І ще http://zdorovia.ugcc.org.ua...


          • Аватар


            Нас знову обманюють. Брехня на кожному кроці! Для боротьби з насиллям не потрібен ні гендер, ні фемінізм. Навпаки, для боротьби з насиллям необхідно відроджувати суспільну мораль, яку гендеристи і феміністки відкидають. Потрібно менше пропаганди насилля на телебаченні. В ліберальному суспільстві свобода слова - що хочемо (що вигідно), то і пропагуємо. Релігія (гендеристи - атеїсти!) це потужний чинник у боротьбі з насиллям, віруюча людина не буде чинити насилля, бо це тяжкий гріх!
            Навпаки, гендер і фемінізм сприяють зростанню насилля. Фемінізм насправді сприяє росту сімейного насилля - сперечання жінки з чоловіком - хто головніший, неминуче приведе до конфлікту і руйнування сім'ї. Гендер вже існує десятки років, але ще в жодній країні не привів до якогось покращення. Саме гендер привів до тяжкої демографічної ситуації в Німеччині (в 40 років кожна третя німка незаміжня і немає дітей). Сексуальне виховання (виховання в стилі вільних стосунків) і гендерне виховання привело (Швеція, Великобританія) до зростання насилля серед молоді на сексуальному грунті в десятки разів.
            Якщо гендер - це так добре, то чому тоді люди протестують http://www.polradio.pl/5/38... аналогічні протести раніше відбулися в Італії і Франції
            Товаришки феміністки, відповідаючи на мій комент, аргументуйте, доказуйте що я не прав логічно і переконливо, а не ображайте. Злоба і образи - ознака неправоти і безсилля!


              • Аватар

                 

                "Фемінізм насправді сприяє росту сімейного насилля" - а хіба це не насилля над жінкою, коли вони апріорі обмежена в своїх правах? Противники фемінізму скажуть, що це насильство - в інтересах самої жінки, подібно до того, як прибічники збереження авторитарної влади в суспільстві говорили, що ця влада - від бога, і не можна ламати усталений устрій.


                  • Аватар

                     

                    Непотрібно перекручувати. Транслювати брехню, яку поширюють самі феміністки. Ніхто насилля не схвалює. Ще раз повторюю, боротьба з насиллям - це тільки прикриття, насправді ціль фемінізму - демонтаж сім'ї і родини як суспільних інституцій. Поцікавтеся результатами діяльності феміністок , наприклад, в Швеції! Ви ВІРИТЕ що в Україні жінка обмежена в правах? А Ви хоч поцікавилися який закон України обмежує права жінки, і чи існує такий закон? Чи Ви просто вірите брехні феміністок?


                      • Аватар

                         

                        "Феміні́зм (англ. Feminism) — низка рухів та ідеологій, які поділяють одну спільну мету: визначення, встановлення і досягнення рівних політичних, економічних, культурних, особистих та соціальних прав для жінок. Це включає в себе прагнення встановити рівні можливості для жінок у сфері освіти та праці" https://uk.wikipedia.org/wi...
                        Тому те, що жінка в Україні не обмежена в правах - це якраз можна вважати досягненням фемінізму. Але попри формальну рівність, жінки все ще отримують меншу винагороду за працю і менше присутні в органах влади.


                          • Аватар

                             

                            Не будьте такою наївною людиною! В Україні жінка ніколи не була обмежена в правах (Україна не ісламська держава!!!), а фемінізм в Україні реально став пропагуватися при Януковичі (до цього СБУ стримувало грантожерські фонди). Хочете знати правду, то ніколи не читайте вікіпедію. Вікіпедія політкоректна, і виражає офіційну думку теперішньої влади . Говорите про рівність? Ви комуніст? Ідея загальної рівності - елемент марксизму. Люди від природи різні, а тому рівними бути не можуть. Це елементарно! Товариш Сталін вже попробував колись зробити всіх рівними, а зробив трупами!
                            "жінки все ще отримують меншу винагороду за працю" - на якому підприємстві, по якій професії, жінці за одну і ту виконану роботу платять менше? Перш ніж ляпати лозунги, наведіть факти! Жінок менше в політиці? А хто їм забороняє? Не хочуть самі? То може заставити силою?


                              • Аватар

                                 

                                Вікіпедію і інтернет взагалі можна критикувати багато за що, але як вона може "виражати офіційну думку теперішньої влади"? Якої влади? Якої країни? Влади масонів? Євреїв?
                                Один із недоліків інтернету є якраз той, що за зміст інформації чи дезінформацій часто ніхто не відповідає. Тим не менше, от Вам посилання на тему нерівності оплати праці: http://www.payscale.com/gen.... Можете цьому вірити, чи ні, але було б дивно, якби такої нерівності на сьогодні не було.
                                Щодо соціальної рівності, то це ідея буржуазної демократії, а не марксизму. Ця ідея абсолютно не заперечує того, що люди різні, і кожна людина неповторна. Йдеться про те, що суспільство не повинно обмежувати особистостей формально чи фактично через те, що вони належать до різних соціальних груп. Якщо суспільство вимагає, хоч і неформально, щоб жінка займалася в першу чергу сім'єю, а потім - роботою, то це є обмеження.


                                  • Аватар

                                     

                                    Ага масони? А Ви в курсі, що лібералізм, а отже і гендер, і фемінізм (який Ви так ревно захищаєте!), а по великому рахунку і марксизм, мають масонське походження. Що до євреїв, то я звинувачую у всіх бідах не єврейський народ, а ідеологію - лібералізм!
                                    Просовування гендеру - і є політика теперішньої влади, а вікіпедія і пишеться під цю політику.
                                    "Щодо соціальної рівності, то це ідея буржуазної демократії, а не марксизму" - бредні! Відсутність логіки! "Ця ідея абсолютно не заперечує того, що люди різні, і кожна людина неповторна" - знову відсутність логіки. Як це різні люди можуть бути рівними. Бідні і багаті, низькі і високі, розумні і тупі, слабкі і сильні..... Інша справа, усі люди повинні бути рівними перед Законом, але феміністки за це не борються!
                                    Нерівність оплати праці. Назвіть конкретний випадок в Україні, а не посилання на якийсь англомовний сайт. Ще раз задаю те саме питання, хочу почути відповідь - на якому підприємстві, по якій професії, жінці за одну і ту саму виконану роботу платять менше ніж чоловіку?
                                    "Якщо суспільство вимагає, хоч і неформально, щоб жінка займалася в першу чергу сім'єю, а потім - роботою, то це є обмеження" - а де існує така вимога? А хто повинен на Вашу думку займатися сім'єю? Чи сім'ї не повинно бути, а діти повинні вирощуватися на клонувальних фабриках, чи мігрувати з арабських країн? А чому Ви не допускаєте що кожна подружня пара повинна мати право самим ДОБРОВІЛЬНО вирішувати хто чим повинен займатися, як їм зручніше і вигідніше. Чому Ви не допускаєте що чоловік і жінка повинні мати право ДОБРОВІЛЬНО (без гендерних квот!!!) вибирати собі професію за смаком і здібностями. Чому ви так бажаєте нав'язати людям певну модель поведінки, замінити одні стереотипи іншими стереотипами! У нашій країні вже все так добре, що більше немає за що боротися?


                                      • Аватар

                                         

                                        То лібералізм - це євреї чи масони? Чи євреї і масони - одне й те ж? То так і скажіть, що Ви вірите в "жидо-масонський заговір".
                                        А марксизм - це лібералізм? Володимир Іліч би дуже здивувався, почувши таке.
                                        Якщо для Вас лібералізм є головним ворогом, то можна поставити крапку в нашій дискусії про фемінізм.


                                          • Аватар

                                             

                                            У жидо - масонську змову я не вірю. Але саме масони в минулому (євреї до цього не мають ніякого стосунку!) заклали фундамент як марксизму, так і лібералізму.
                                            "А марксизм - це лібералізм?" - раджу прочитати книгу американського історика Готфріда "Дивна смерть марксизму" (можна зкачати в інтернеті), де він розкриває історію плавного переростання, мутування марксизму у сучасний лівий лібералізм (у Європі і США). Раджу прочитати.
                                            Так, я за переконаннями націоналіст, і вважаю що в проблемах сучасної України і ЄС винен лібералізм. І це можу довести.
                                            В США американці голосували не за Трампа, голосували проти лібералізму, гендеру і фемінізму! Їх ліберальні експерименти Обами вже дістали!


                              • Аватар

                                 

                                При всій повазі до релігійних почуттів, не можу погодитися з тим, що "Релігія ... це потужний чинник у боротьбі з насиллям". А релігійні війни? Імквізиція? Сучасний ісламський фундаменталізм?


                                  • Аватар

                                     

                                    Іде мова про побутове насилля, сексуальне насилля, а не війни і політичні переслідування. І навіть з цієї точки зору лідерами по насиллю являються комуністичні, атеїстичні режими Сталіна, Пол-Пота, Мао-Дзе-Дуна!


                                      • Аватар

                                         

                                        А Ви вірите, що в євпрпейських країнах, "заражених" фемінізмом, побутового насильства над жінкою більше, ніж в "традиційних" суспільствах Африки чи Індії?


                                          • Аватар

                                             

                                            Порівнювати слід християнські суспільства, а не Африку і Європу. А ще краще порівнювати в часі. Наприклад Швеція, у післявоєнний період це була тиха країна з дуже низьким рівнем злочинності. В наш час Швеція вийшла на перше місце у Європі по сексуальному насиллю. Німецька соціолог Габрієла Кубі науково довела зв'язок гендеру і фемінізму в Німеччині із демографічною кризою і зростанням насилля. В гендерну ідеологію входить не тільки фемінізм, а і сексуальна освіта, що по суті розбещування дітей, а також виховання дитини в стилі вседозволенності (захист прав дитини).


                                              • Аватар

                                                 

                                                Дійсно, якщо вірити Вікіпедії (якій Ви, між іншим, не довіряєте), то по кількості згвалтувань Швеція випереджає багато європейських країн (https://en.wikipedia.org/wi..., але пояснювати це одним фемінізмом навряд чи можна. Що, французькі феміністки (а Франція знаходиться в нижній частині таблиці) так сильно відстали від шведок?


                                                  • Аватар

                                                     

                                                    Так, це пояснюється не тільки фемінізмом, а і запровадженням сексуального виховання (по суті розбещування) і виховання в стилі вседозволеності (під брендом захисту прав дитини) в школах. Але саме феміністки просовують сексуальне, гендерне виховання.
                                                    У Франції Католицька церква жорстко протистоїть фемінізму і гендеру. Кілька років тому у Франції пройшли мільйонні акції протесту проти гендерного і сексуального виховання.


                                          • Аватар


                                            "Слово «ґендер» ― це науковий термін" - НЕПРАВДА! Гендер - це ідеологія, до науки не має ніякого стосунку, догми гендеру суперечать точній науці - біології, тобто гендер - лженаукова ідеологія. Так науці суперечать ідеї гендеру - людина народжується безстатевою, стать отримує в процесі виховання, можливість зміни статі (за допомогою операції чи виховання), нормальність і природність сексуальних патологій, чоловік, що вважає себе жінкою, являється жінкою, а не психом, безстатеві люди і тому подібне безглуздя.

                                          Джерело: Громадське радіо

                                          Немає коментарів:

                                          Дописати коментар